نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی




فیسبوک امروز اعلام کرد که استفاده از استوری‌های این شبکه اجتماعی در نرم‌افزار فیسبوک مسنجر، توانسته روزانه ۳۰۰ میلیون کاربر را جذب کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از حواشی یک گزارش، فیسبوک یادآور شد که قصد دارد به زودی امکان افزودن تبلیغات را به استوری‌های خود اضافه نماید تا تبلیغ کنندگان بتوانند از سرتاسر جهان محتوای مورد نظر خود را به دیگران نشان دهند. بنابراین به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی شاهد تبلیغات گسترده در استوری‌های فیسبوک باشیم.

اسنپ‌چت به عنوان پیشتاز در عرصه افزودن استوری‌ها، سریعاً توانست این ویژگی را به یکی از قابلیت‌های محبوب در خود، میان کاربران معرفی کند. این ویژگی آن‌قدر محبوب بود که فیسبوک نیز سراسیمه آن را تقلید کرد که البته این شبکه اجتماعی نیز در این زمینه موفق شد.

تقریباً یک ماه پس از اینکه قابلیت استوری گذاشتن اسنپ‌چت به صورت عمومی در دسترس همگان قرار گرفت، فیسبوک اعلام کرد که استوری اینستاگرام توانسته در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر جذب کند که نسبت به آمار ارائه شده توسط اسنپ‌چت، بسیار بیشتر بود. به علاوه، در ماه ژوئن، کاربران استفاده‌کننده از استوری اینستاگرام دو برابر کل آمار کاربران اسنپ‌چت شد و به ۴۰۰ میلیون نفر رسید.

فیسبوک برای گسترش خدمات در بخش استوری‌ها اعلام کرد که تصمیم گرفته از هفته آینده، امکان اضافه کردن موسیقی را به این قسمت پرطرفدار اضافه کند.

بر اساس گفته‌های لیز کنسکی، محقق فیسبوک، کاربران به سه دلیل، جذب استوری‌های فیسبوک شده‌اند: یکی به خاطر نظرسنجی، زیرا آنها از این قالب رأی‌گیری استقبال کرده‌اند. دوم به خاطر اینکه می‌توانند تک‌تک لحظات روزانه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. سوم به خاطر اینکه می‌توانند با استوری، مکالمات شخصی خود را ارزش‌گذاری کنند.

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها