نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی




بر اساس اطلاعات شرکت هوش بازاریابی Sensor Tower، نسخه موبایل بازی فورتنایت به ویژه در نسخه iOS به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است. آخرین گزارش تحلیلگران نشان می‌دهد که نسخه iOS از فورتنایت در ۲۰۰ روز اول پس از انتشار برای این پلتفرم (۱۵ مارس) توانسته به فروش ۳۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. در ادامه همراه تکفارس باشید.

این آمار و ارقام با توجه به مدل کسب و کار هوشمندانه فورتنایت، یعنی ارائه یک بازی رایگان که تقریبا می‌توان آن را در هر سیستمی که در بازار موجود است نصب کرد و سپس درآمدزایی از طریق خرید درون برنامه‌ای آیتم‌ها، آنچنان هم تعجب برانگیر نیست. فورتنایت همچنین دارای یک حالت PvE (بازیکن در برابر محیط) به نام «Save the World» است که رایگان نیست، اما عمده درآمدی که از بازی به دست می‌آید از طریق همان فروش لوازم سفارشی سازی کاراکتر‌ها می‌باشد. افزون بر این، این مورد نیز وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در هر کدام از پلتفرم‌ها نسبت به خرید درون برنامه‌ای با استفاده از ارز V-Bucks خود فورتنایت اقدام کنند، سپس خرید‌های آن‌ها با وارد کردن حساب کاربری در پلتفرم‌های دیگر نیز با آن همگام سازی خواهد شد.

آخرین گزارش Sensor Tower نشان می‌دهد که فورتنایت توانسته در ۲۰۰ روز اول خود پس از انتشار در iOS به فروش ۳۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. برای مقایسه، کلش رویال که یکی دیگر بازی‌های رایگان محبوب با خرید درون برنامه‌ای است، در طول ۲۰۰ روز اول انتشار خود توانسته بود ۲۲۸ میلیون دلار درآمد کسب کند.

بازیکنان در سراسر جهان حدود ۱٫۵ میلیون دلار به ازای هر روز را از زمان عرضه نسخه iOS از بازی فورتنایت صرف کرده‌اند و حدود ۲٫۵ میلیون دلار نیز از تاریخ ۲۷ سپتامبر و عرضه فصل ۶ فورتنایت در این بازی صرف شده است.

آیا شما هم در این بازی خریدهای درون برنامه‌ای انجام داده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها